Stránky

sobota 13. prosince 2014

Učitelky & potřebujeme na depky podzim?! | TÝDENÍK #1

Nevím jakto, ale poslední dobou mi začal chybět blog. Nemyslím psaní recenzí nebo o kosmetice, ale celkově. Takže tu už nebudou jen články o kosmetice, ale i něco jako "deníček"? :D v minulosti jsem takovýchto blogů měla hrozně moc (ještě před YouTubem), ale ani jeden se neuchytil. A myslím si, že jsme všichni lidi a nezajímá nás jen kosmetika a YouTubeři kteří v 80ti % říkají že je svět a jejich život růžový :).

Přesně nevím o čem tenhle článek bude, ale jelikož je víkend zhodnotila bych nějaké poslední události. 

Tenhle týden nebyl ničím výjmečný. Začal vpohodě, nemám problém s pondělky kvůli dobrým hodinám a celkově se školou (stejně tam musíme chodit a statusy "zase do mučírny" vás vážně nezachrání).
Snažím si opravit známky, ale pořád převládá ta líná Aneta co si večer namluví že jde radši spát, protože je hrozně unavená než aby se učila.. a potom je v té posteli do půl jedné na mobilu. V tomhle jsem vážně hrozná.
Jediné co mi na škole vadí jsou učitelky, ne všechny ale drtivá většina. Udělají si na Vás obrázek podle toho jak vypadáte, co máte a nechtějí vás vážně poznat. Například naše třídní je toho skvělý příklad, zrovna třídní kterou máme nejvíc žeano. 
Zrovna nedávno si jedna spolužačka která se s lidmi ze třídy nebaví začala vymýšlet na asku, že ji šikanujeme. Abych to ujasnila - nejhorší jsem měla byt já a ještě jedna spolužačka. 
Když nebyla ve škole, řekli jsme to třídní. Že to není pravda, že je nám líto že si nás takhle bere do pusy, všechno. Učitelka byla milá, vzala to a že se to bude řešit až se vrátí. 
Jo a co se nestalo když se vrátila? Učitelka z ní udělala chudinku a z nás ty nejhorší. Když jsem ji řekla jak to vážně je, málem jsem se vztekem rozbrečela tak jsem hned měla říct hubu. Jasně, vás ta pravda ani nezajímá milá paní učitelko. 
To že jsem prostě.. temperamentní, ukecaná a hlasitá neznamená, že bych toho byla schopná. Stiděla bych se za sebe. 
To je škola. 
Známky se pokusím vylepšit ale učitelky hold nezměním, bohužel.

Co se týče mě, je to takové celé divné a zmatené. 
Jo, jsem sice hiperaktivní a ukecaná, ale taky hrozně emotivní a poslední dobou víc a víc. Začala jsem hrozně myslet na budoucnost, přemýšlet o všem a o všech. 
Přijde mi, že se všichni kolem mě začali měnit a já to nějak nestíhám. Nakonec jsem za špatnou já, ale tak to je. :)  
Přijde mi že název "podzimní depky" je hrozně na prd, protože já k depkám vážně nepotřebuju podzim. 

Co se outfitů týče, tenhle týden jsem měla snad poprvé každý den něco jiného. Miluju svetry, takže toho se snažím využít co nejvíce než bude zase teplo. Vyfotila jsem ale jenom jeden, v pátek protože jiná rána jsem to nestíhala :D. 
Cardigan mám z newdress.com, tílko pod ním z Forever21 a džíny mé oblíbené z reservedu. :) 


Tak to bude asi všechno. Nikdy jsem ještě nemluvila takhle upřímně k Vám, ale všichni jsme jenom lidi a takovýhle "problémy" má každý. :) 

Jinak se musím pochválit, včera jsem si konečně koupila červený lak, dokonce dva. Nemohla jsem se rozhodnout jaký je hezčí, hold #justgirlyproblems.

Hezký víkend, 
Anett. 





6 komentářů:

  1. MEGA článek! Musím říct, že jsem fakt nečekala, že se mi bude tak hezky číst :) Co se týče tvých vlastností, tak jsme na stejné lodi. Strašně mě to štve, protože i když poslední dobou fakt o hodinách neruším (aspoň ne tak, jako dřív:D), tak si mě pořád pamatují jako tu ukecanou, která pořád ruší a to, že už jsem trochu jiná je nezajímá. Za to bych je fakt zastřelila:D
    Co se týče kamarádů a mě, tak mi přijde, že jsem jiná. Strašně věcí jsem si uvědomila, jako třeba co mě čeká v budoucnosti a ta budoucnost obecně a i kdyby si to uvědomili i ostatní, tak jakoby to na mě mělo strašně veliký vliv.
    Jinak hodně štěstí ! :)
    Ten článek je fakt hodně dobrý, určitě pokračuj! Máš i skvělý oblečení a všechno!:D Rozhodně se těším na další články :)

    http://lucaa08.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. V deníčku pokračuj!! ;) P.S Dokonalý článek

    OdpovědětVymazat
  3. WoW! úžasné :D!!! pokračuj Anett :) a viem, že je to trochu skoro, ale Veselé Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  4. V deníčku určitš pokračuj hezky se to čte :) a pokud jde o tu ukecanost :D .. no ja jsem taky dost hlasitý člověk :D a uřvaný a ukecaný :D .. nesnáším na sobě to že když někdo mluví tak bych hrozně rada okomentovala tu větu co řekne a tím mu skočím do řeči :D prostě mě napadne myšlenka nějaka a já se nedokážu ovládnout :D říkala sem to hodně lidem a naštěstí mm vedle sebe hodné kamarády kteří to chápou :) Hezký víkend anettko :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anett, s těma učitelkama máš naprostou pravdu. Nevím jestli to sem patří, ale naše učitelka na dějepis má druhou třidu( je tam jako třídní). Pořád si myslí že se jich ptáme na otázky do testů, přitom se nás na to ptají nonstop. Taky nás většina učitelů odsuzuje kvůli známkám, oni třeba řeknou že béčko dopadlo líp jak my. A podle mně je to blbost, když tam mají jen pár kluků jinak samé holky. To mi přijde opravdu nefér.

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, taky píšu na svůj blog tyhle deníčko příspěvky :D :) Je to nej, takhle se vyzpovídat lidem, kteří tě za to neodsoudí :))

    Smiling-emily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat